20 Temmuz 2021 Salı

Dillerdeki Türküler 3 (2021) Full Albüm İndir

Dillerdeki Türküler 3 (2021) Full Albüm İndir


Dillerdeki Türküler 3 (2021) Full Albüm İndir Dinle

01. Sabahat Akkiraz - Gel Beni Halıma Bırak
02. Arzu - Şifa İstemem Balından
03. Savaş Gövtepe - Sarraf Kalmamış
04. Gülay Sezer - Bahçalarda Mor Meni
05. Sevda Gül - Eğin Dedikleri
06. Bilge Sımsık - Sen Bir Aysın
07. Kara Hasan - Ne Yaza Eriştim Nede Bahara
08. Erdal Beyazgül - Uzat Ellerini Bayramlaşalım
09. Yaşar Gümüş - Sen Ölme Yar
10. Nazlıcan Karakütük - Pınar Başından Bulanır
11. Öznur Güler - Yatamıyorum
12. Erhan Toprak - Küstürdüm Barışamam
13. Merdan Şahin - Dostun Gül Cemali Cennettir Bana

Albüm orijinal ses kalitesinde 320 Kbpsdir.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...İyi Dinlemeler Dileriz...

1 yorum:

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo