28 Kasım 2021 Pazar

PowerTürk Fm Top 40 Listesi Kasım 2021 Mp3 Albüm İndir

PowerTürk Fm Top 40 Listesi Kasım 2021 Mp3 Albüm İndir



PowerTürk Fm Top 40 Listesi Kasım 2021 Mp3 Albüm İndir Dinle

01 - emre aydın, Çağan Şengül - Beni Anla
02 - EDIS - Arıyorum
03 - Melek Mosso - Hayatım Kaymış
04 - Gripin - Belki Çok Da Şey Yapmamak Lazım
05 - Yüzyüzeyken Konuşuruz - Sen Varsın Diye
06 - İlyas Yalçıntaş - Adım Adım ft Ezgi Kosa
07 - Zakkum - Bütün Şarkılar Biter
08 - Can Bonomo - Rüyamda Buluttum ft Demet Evgar
09 - Ege Balkiz, Burry Soprano - Affet Beni Sevgilim
10 - Hadise - Coş Dalgalan
11 - İrem Derici - Affeder Mi Aşk Bizi ft Alper Atakan
12 - Funda Arar - Gerisi Bende
13 - Cem Belevi - Melekti Sanki
14 - Merve Özbey - Yerle Yeksan
15 - Buray - Alaz Alaz
16 - Reynmen, Zeynep Bastık, Arem Ozguc, Arman Aydin - Yalan
17 - Ebru Yaşar - Yalnız Uyunmaz
18 - Oğuzhan Koç - Yoksa Yasak
19 - İkiye On Kala - Kendimi Sende Buldum
20 - Hande Ünsal - Gönder Gelsin
21 - Derya Uluğ - Kanunlar Gibi
22 - İkilem - Kaybolurum Gülüşünde
23 - Bora Duran - Döndüm
24 - Madrigal - Ne Zamandır Sendeyim
25 - Deeperise, Jabbar - Unuttum Derdimi
26 - Hadise - Hay Hay
27 - Emir Can İğrek - Kor
28 - Zeynep Bastık - Marlon Brando
29 - Emre Aydın - Hercai
30 - Suat Suna - Aramızda Uçurumlar ft Fatma Turgut
31 - Ece Seçkin - Bon Voyage ft Faruk Sabancı
32 - Tuğba Özerk - Halaybaşı
33 - Ajda Pekkan - Bi' Tık (Sunrise Version)
34 - Kalben - Bilmiyor İçim
35 - Zeynep Bastık - Sana Bayılıyorum
36 - Nil Karataş - Öyle Bi Dünya Yok
37 - İpek Amber - Sen Mi Yarattın
38 - Batu Akdeniz - Başka Bir Gün - Ft. Pamela
39 - Erkan Erzurumlu - Aşk Şarkımız Olsun
40 - Şebnem Keskin - Gökyüzünde

320 Kbps ses kalitesi ile sizlerle, Reklam Şifre Yoktur. Orijinaldir.


Ücretsiz ya da Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirebilirsiniz.

...Teşekkür Etmeyi Unutmayalım Lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo