2 Kasım 2021 Salı

Youtube Çok Dinlenen Rap Şarkılar Kasım 2021 Albüm İndir

Youtube Çok Dinlenen Rap Şarkılar Kasım 2021 Albüm İndir


Youtube Çok Dinlenen Rap Şarkılar Kasım 2021 Albüm İndir Dinle

01 - Anıl Piyancı - Sen Olmazsan
02 - Ayaz Erdoğan - Baba ft. Mengelez
03 - Ezhel - Bul Beni
04 - LVBEL C5 - '10 numara
05 - Kurtuluş Kuş - Sevmedim Deme
06 - Sefo & Reynmen - Bonita (prod. by Aerro)
07 - BATUFLEX - DALGA
08 - BASKIN - DJ Sivo feat. Ceza x Gazapizm Griot
09 - KADR - Hakim Bey (prod. by ZINO) 
10 - Kurtuluş Kuş & Burak Bulut - Beni Bu Geceden Öldür
11 - Artz - Hayrola
12 - Uzi - Umrumda Değil
13 - Bedo ft Patron - Ölebilirim
14 - Summer Cem - OHA Remix (feat. Luciano)
15 - LVBEL C5 X BATUFLEX - ralli 'babe,
16 - Velet & Ece Mumay - Olmadı
17 - Çakal - Mahvettim
18 - MUTİ - LE CANE feat. UZİ x CRİTİCAL x HEİJAN
19 - Sefo - Bilmem Mi (prod.by Aerro)
20 - Ece Ronay & Tefo - Baba Yorgun
21 - MERO - Ben Elimi Sana Verdim
22 - Contra - ıslak kum
23 - ANTEN FREESTYLE
24 - Ezhel - Mayrig
25 - Heijan - Bi Bedeli Var
26 - Sagopa Kajmer - Onca Şeyin Ardından
27 - Ezhel - Sakatat
28 - Yener Çevik - Yıkıla Yıkıla
29 - Ece Ronay - Git Çatla
30 - Ege Balkız & Burry Soprano - Affet Beni Sevgilim
31 - HAYAT - MÜSLÜM (Prod. by Ata Beatz)
32 - Patron & FRO - Yandırdın Beni
33 - Güneş Ft. Uzi - Dua
34 - Ati242 - Tiki Taka Flow 
35 - Ezhel - Allah'ından Bul (prod by Bugy & Dj Artz)
36 - XIR - Sallan
37 - KUTY & RECKOL & CAKAL - RARI
38 - Canbay & Wolker Ft. Sertan - Yangınlar
39 - ORGANIZE - MERCEDES-BENZ
40 - RECKOL - ISTEDIGIM OLUCAK

320 Kbps kalitesinde orijinal olarak youtube'nin kasım ayında en çok dinlenen şarkılarından derlenmiştir.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Teşekkür Etmeyi Unutmayalım Lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo