29 Mart 2023 Çarşamba

En Çok Dinlenen Türküler 2023 Full Türkü Albüm İndir

En Çok Dinlenen Türküler 2023 Full Türkü Albüm İndir


En İyi Türküler Full Türkü Albüm İndir Dinle 2023

01 - Bergen - Sen Affetsen
02 - Çimen Yalçın - Nereye Uçar Turnalar
03 - Musa Eroğlu - Mihriban
04 - Ahmet Kaya - Kum Gibi
05 - Edanur Yılmaz - Alın Yazısı
06 - Selda Bağcan, Ahmet Kaya - Öyle Bir Yerdeyim ki
07 - Cengiz Özkan - Bir Ay Doğar
08 - Cem Adrian - Sen Gel Diyorsun (Öf Öf)
09 - Togay Özyay - Gelin Döndürme Havası
10 - Melek Mosso - Keklik Gibi
11 - Ender Balkır - Ruhumda Sızı
12 - Gülsün Çetinkaya - Anladım
13 - Neşet Ertaş - Gönül Dağı
14 - Merdan Biter - Dur Türkümü Dinle
15 - Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat
16 - Neşet Ertaş - Yalan Dünya
17 - Emre Dayıoğlu - Kara Gözlü Düriye
18 - Cem Adrian - Ela Gözlüm
19 - Arap Şükrü - Gönül Sayfam
20 - Edip Akbayram - Hasretinle Yandı Gönlüm
21 - Musa Eroğlu, Yusuf Eröksüz - Sultanım
22 - Neşet Ertaş - Neredesin Sen
23 - Kıvırcık Ali Özütemiz, Yıldız Tilbe - Al Ömrümü
24 - Neşet Ertaş - Yolcu
25 - Layla Puliçe - Sarı Gelin
26 - Ahmet Aslan - Minnet Eylemem
27 - Selçuk Balcı - Deniz Üstünde Fener
28 - Sevcan Orhan - Unutulur
29 - Grup Abdal - Ervah-ı Ezelde
30 - Bergen - İnsan Dertli Olunca
31 - Musa Eroğlu - Halil İbrahim
32 - Cengiz Özkan - Yandı Ha Yandı
33 - Grup Abdal - Altın Yüzüğüm Kırıldı
34 - Musa Eroğlu - Telli Turnam
35 - Grup Abdal - Mağusa Limanı
36 - Sevcan Orhan - Yar Demedin
37 - Zeynep Baksi Karatağ - Talihim Yok Bahtım Kara
38 - Seyfi Yerlikaya, Özge Öz Erdoğan - Ayrılık Hasreti Kâr Etti Cana
39 - Deniz Toprak - Aç Kolların Sar Beni
40 - Semiramis Pekkan - Bana Yalan Söylediler
41 - Cengiz Özkan - Değme Felek
42 - Nurettin Rençber - Söyle Sunam
43 - Koliva - Yüksek Dağlara Doğru
44 - Yavuz Bingöl - Kara Tren
45 - Cengiz Özkan - Ben Denizde Bir Gemi
46 - Selda Bağcan - Dön Gel Birtanem
47 - Gamze Kahyaoğlu Doğan - Güvenme Dünyada
48 - Suavi - Hasret Türküsü
49 - Engin Nursani - Verin Benim Sevdiğimi
50 - Selda Bağcan - Dostum Dostum
51 - Incesaz, Cengiz Özkan - Elif Dedim Be Dedim
52 - Kıvırcık Ali - Gül Tükendi Ben Tükendim
53 - Cengiz Özkan - Efkar
54 - Arif Sağ - Erisin Dağların Karı
55 - Koliva - Oy Oy Sevduğum
56 - Grup Abdal - Kirpiğin Kaşına Değdiği Zaman
57 - Musa Eroğlu - Yolun Sonu
58 - Zara - Dostum Dostum
59 - Selda Bağcan - Minnet Eylemem
60 - Aşık Mahzuni Şerif - Merdo
61 - Cem Adrian - Şu Dağlarda Kar Olsaydım
62 - Selda Bağcan - Adaletin Bu mu Dünya
63 - Neşet Ertaş - Neredesin Sen
64 - Hozan Beşir - Elfida
65 - Neşet Ertaş - Yazımı Kışa Çevirdin

Bazıları ilk kez duyacağınız, bazılarıda dinlemekten bıkmadığınız eşsiz türkülerle
320 Kbps yüksek ses kalitesinde özel olarak derlenmiştir. 


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Teşekkür Etmeyi Unutmayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo