19 Mart 2023 Pazar

Türkçe Slow Pop Şarkılar Mart 2023 Full Albüm İndir

Türkçe Slow Pop Şarkılar Mart 2023 Full Albüm İndir


En Yeni Türkçe Slow Pop Şarkılar Mart 2023 Full Albüm İndir Dinle

01 - Dedublüman, Mavzer Tabancas - Belki
02 - Mavi Gri, Ahmet Hatipoğlu - Ölümle Yaşam Arasında
03 - Semicenk - Sevecek Sandım
04 - KÖFN - Bi' Tek Ben Anlarım
05 - Aleyna Tilki - Başıma Belasın
06 - Emir Can İğrek - Kor
07 - Şanışer, Ayda - Aşk Şarkısı - Live
08 - Berkay Altunyay - Olmazlara İnat
09 - Madrigal - Senden Yoksun
10 - Yüzyüzeyken Konuşuruz - Kaş II
11 - Dedublüman - Sakladığın Bir Şeyler Var
12 - Sakiler, Oğuzhan Koç - Yalanı Bırak
13 - Can Koç - Gökyüzünü Tutamam
14 - Tekir - Ağlaya Ağlaya
15 - Zakkum - Seni Rastgele Sevmedim
16 - Tuğkan - Acelen Yok
17 - Göksel - Sen Varsın
18 - Ahmet Hatipoğlu - Güzel Kız
19 - Emir Can İğrek - Beyoğlu
20 - Dedublüman, Mavzer Tabancas - En Dibine Kadar
21 - Yüzyüzeyken Konuşuruz - Son Seslenişim
22 - Ferhat Göçer - Bu Kafayla
23 - Cem Adrian, Derya Bedavacı - Viran
24 - Perdenin Ardındakiler - Alışmışız
25 - Semicenk - Unutmak Öyle Kolay Mı Sandın
26 - Can Bonomo - Sustum
27 - Sezer Sarıgöz - Bir Gülüşü Vardı
28 - Cem Yenel, Çağan Şengül - Mevsimler Gibi
29 - Sufle - Ne Söz Ne Saz
30 - Aleyna Tilki - Tanırım İntiharı
31 - Anıl Emre Daldal, Ege Sel - Kayboldum
32 - Cem Adrian - Sızı
33 - Kaan Boşnak - Delik Deşik
34 - Perdenin Ardındakiler - Vazgeçemedin Ondan
35 - Hadise - Küçük Bir Yol
36 - Seçkin Türk, Çağan Şengül - ben bilmem
37 - Jabbar - İçinden Gelmez
38 - Can Kazaz - Zifir Sessizlikte Bulursun
39 - Mark Eliyahu, Cem Adrian - Derinlerde
40 - İkiye On Kala - Kalbimde Bi Tabancasın
41 - Sufle - İyi Değilim
42 - Sezer Sarıgöz - Hep Sen Varsın
43 - Emir Can İğrek - facia
44 - Gökhan Türkmen - Seninle Ben
45 - Cem Adrian, Perdenin Ardındakiler - Bu Gece Benimle Ölür Müsün
46 - Bengü, Mustafa Ceceli - Zaman
47 - Çağan Şengül, Cem Adrian - Ben Sana Veda Edemem
48 - Kahraman Deniz - Piraye
49 - Jabbar - Sonbahar
50 - Melike Şahin, Kutiman - Ellerin Hani
51 - Velet - Sar Beni
52 - Murat Dalkılıç, Feride Hilal Akın - CAN
53 - Simge Pınar, Deniz Tekin - Gözünde Yaşıyorum (ft. Deniz Tekin) - Akustik
54 - Gökhan Türkmen - Bilmem
55 - Ayda - Boğazda Yangın Var (Akustik Versiyon)
56 - Mustafa Sandal, Murat Karahan - Sonuna Kadar
57 - Çağan Şengül, emre aydın - Yansın
58 - Sezer Sarıgöz - Bakma Bana Öyle
59 - Mabel Matiz - Karakol
60 - Tuğkan - Yol Uzun Sevgilim
61 - yirmi7 - Adım Yok - Efkarlıyım Bu Akşam
62 - Semicenk - Masal Gibi
63 - Sinan Akçıl, Bengü, Hakan Altun - Bu Aşk Yerde Kalmaz
64 - Mustafa Ceceli - Gelme Üstüme
65 - Velet - Aşk Sadece Anlayana
66 - Tekir - Ömrümün Vebali
67 - Heijan - Değilim Bi Aşık
68 - Zemin Kat - Seni Beklediğimden
69 - Böyleyken Böyle - Alıştım Üzülmeye
70 - Madrigal - Seni Dert Etmeler
71 - Cihan Mürtezaoğlu - Soytarı İpi
72 - Tuna Kiremitçi, Zuhal Olcay - Aşkınla Her Şey Oldum - Tuna Kiremitçi ve Arkadaşları, Vol. 3
73 - Jabbar - Kaç Gündür
74 - Tekir - Kaybım Var
75 - Tarkan - Son Durak

320 Kbps ses kalitesinde orjinaldir.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Teşekkür Etmeyi Unutmayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo