6 Haziran 2021 Pazar

Spotify Türkçe Pop Hits Haziran 2021 Albüm İndir

Spotify Türkçe Pop Hits Haziran 2021 Albüm İndir


Spotify Türkçe Pop Hits Haziran 2021 Albüm İndir Dinle

01 - Yalın - Yaz Gülü
02 - Irmak Arıcı - Güya
03 - Gökhan Türkmen - Şerefine
04 - Zeynep Bastık - Sana Bayılıyorum
05 - EDIS - Martılar
06 - Derya Uluğ - Kanunlar Gibi
07 - Buray - Alaz Alaz
08 - Didomido - Yarım
09 - Ersay Üner - Gidiyorsun
10 - Ziynet Sali - Efkarım Var
11 - Murat Dalkılıç - Nefes
12 - Cem Belevi - Bilmez
13 - Ebru Yaşar - Ben Bilmem
14 - Tuğçe Kandemir - Ah Ellerim Kırılaydı
15 - Tuğba Yurt - Benim O
16 - Oğuzhan Koç - Bence de Zor
17 - Zeynep Bastık - Kalbimi Kırdın
18 - Ferhat Göçer - Adını Tek Geçerim
19 - Sertab Erener - Sakin Ol - Her Dem Yeşil
20 - Jabbar - Hem Anlattım Hem Dinledim
21 - Deeperise, Emir Can İğrek - Saman Sarısı
22 - Simge - Sevmek Yüzünden
23 - Murat Dalkılıç - Bi Dolu Hiç
24 - Buray - Yüreksiz Tilki
25 - Tuğçe Kandemir, Eypio - Seni Öptüğüm Sokak
26 - Ebru Yaşar - Gel De Sevme
27 - Bilal Sonses, Yıldız Tilbe - Hasbelkader
28 - Reynmen - Melek
29 - Zeynep Bastık - Marlon Brando
30 - Melek Mosso, Aras - Gel Desem De Gelme
31 - Kalben - Şanssız Mücadeleci
32 - Anıl Durmuş - Başlangıç
33 - Bilal Sonses - Şimdiki Aklım
34 - Mustafa Ceceli, Ekin Uzunlar - Öptüm Nefesinden
35 - Ersay Üner - Seni Soruyorlar
36 - Göksel - Çölde Bi' Vaha
37 - Kahraman Deniz - Ben Yola Gelmem
38 - Sancak - Buraları Yak
39 - Oğuzhan Koç - Hepsi Geçiyor
40 - Hande Ünsal - Çok Sevmekten
41 - Cem Belevi, Derya Uluğ - Leyla & Mecnun
42 - İlyas Yalçıntaş, Enbe Orkestrası - Mecnun
43 - Gülben Ergen - Seni Kırmışlar
44 - Burak King - Gidesim Var
45 - Hadise - Olsun
46 - Melike Şahin - Nasır
47 - Ece Seçkin - Yastık
48 - Berkay - Yeter ki Sen İste
49 - Mustafa Ceceli - Ölümlüyüm
50 - Deeperise, Jabbar - Unuttum Derdimi

320 Kbps kalitesinde orijinal şarkıalrdan oluşan albümdür.


Daha hızlı indirmek istiyorsanız turbobit premium almanızı tavsiye ediyoruz.

...Teşekkürü Unutmayalım Lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo