3 Temmuz 2022 Pazar

Yeniden Coverlanan Eskimeyen Şarkılar 2022 Albüm İndir

Yeniden Coverlanan Eskimeyen Şarkılar 2022 Albüm İndir


Yeniden Coverlanan Eskimeyen Şarkılar 2022 Albüm İndir Dinle

01 - Sıla - Fırtına
02 - Sattas - Küçük Kardeşim
03 - Melek Mosso - Sabahçı Kahvesi
04 - Dilan - Bir Kulunu Çok Sevdim
05 - Merve Özbey - Çilingir
06 - Dicle Olcay - Karalım - Akustik
07 - Jabbar, Deeperise - Aldatıldık
08 - İlyas Yalçıntaş, Feride Hilal Akın - Şehrin Yolu
09 - Cem Adrian - Ayrılık
10 - Sertab Erener, Şanışer - Vur Yüreğim
11 - Mabel Matiz - Nerelere Gideyim
12 - Jehan Barbur - Sabır Ver - Saygı Albümü Bergen
13 - Can Gox - Severek Ayrılanlar
14 - Bengü - Mühür Gözlüm - Akustik
15 - Melek Mosso - Karanfil
16 - Mazlum Çimen, Feride Hilal Akın - Sen Benden Gittin Gideli
17 - Ceylan Ertem - Dardayım
18 - Cem Adrian - Çember
19 - Aleyna Tilki, Taksim Trio - Sen Affetsen Ben Affetmem
20 - Rubato - Tutuklu - Sezen Aksu Şarkıları
21 - emre aydın - Hercai - Çelik Şarkıları
22 - Feride Hilal Akın - Mesafe - Akustik
23 - Cengiz Özkan - Hani Benim Gençliğim
24 - Karsu - Ben Nası Büyük Adam Olucam
25 - Mehmet Erdem - Ali Yazar Veli Bozar
26 - Sura İskenderli - Sezenler Olmuş - Yeni Türkü Zamansız
27 - Serdar Ayyıldız, Ekin Ozmen - Unut Beni
28 - Cem Adrian, Hande Mehan - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
29 - Feride Hilal Akın - Elimde Duran Fotoğrafın - Saygı Albümü Bergen
30 - Cihan Mürtezaoğlu - Martı
31 - Hande Mehan - Kırılsın Ellerim
32 - Elif Buse Doğan - Mağusa Limanı
33 - İlyas Yalçıntaş - Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer - Akustik
34 - Bengü - Cesaretin Var Mı Aşka - Akustik
35 - Ceren Gündoğdu - İki Keklik - Akustik
36 - Kenan Doğulu - Yeşilmişik
37 - Dedublüman, Çağrı Çelik - Gamzedeyim Deva Bulmam
38 - Burcu Arı, Ersay Üner - Allı Turnam
39 - Sezen Aksu - Deli Divane
40 - Ferah Zeydan, Kaan Beyru - Dön Desem
41 - Suat Suna, Fatma Turgut - Aramızda Uçurumlar
42 - Sakiler, Tuna Velibaşoğlu - Ölürüm Hasretinle
43 - Mehmet Erdem - Hava Nasıl Oralarda
44 - Kenan Doğulu - Yaramızda Kalsın
45 - Ceren Gündoğdu - Gide Gide Bir Söğüde Dayandım - Akustik
46 - Badem - Gece Sesleri
47 - Aliye Mutlu - Fikrimin İnce Gülü
48 - Canozan, Melis Yelman - Alla Beni Pulla Beni
49 - Tarkan - Yemin Ettim
50 - Feride Hilal Akın - Ben Ölmeden Önce - Akustik
51 - Melike Şahin - Kader Diyemezsin - Saygı Albümü Bergen
52 - Cem Adrian, Günay Acar - Pervane
53 - Tuğçe Kandemir - Kahverengi Gözlerin
54 - Gülşen - Emrin Olur
55 - Ece Ronay - Aşktan Öte
56 - Bengü - Güllerim Soldu - Akustik
57 - Feride Hilal Akın - Nilüfer - Akustik
58 - Oğuzhan Koç - Deli Divane
59 - Emrah Karaduman, Buray - Kara Gözlüm
60 - Elif Buse Doğan - Yalan Dünya - Deep Mix
61 - Fatma Turgut - Hata
62 - Mary Jane - Deniz Üstü Köpürür
63 - Melek Mosso - Yıllar Affetmez - Saygı Albümü Bergen
64 - Bengü - Hiç Ummazdım - Akustik
65 - Retrobüs - Ankara Rüzgarı
66 - Feride Hilal Akın - Canımsın Sen - Akustik
67 - Eda Baba - Deli Divane
68 - Baba Zula, Deniz Tekin - Kaçın Kurası
69 - Nükhet Duru - Uzunlar (Gain Sahne Re-Recorded)
70 - Gülsen Karatoprak - Bana Öyle Bakma
71 - Dedublüman - Geçmesin Günümüz
72 - Retrobüs - Benim Gözüm Sende
73 - Cihan Mürtezaoğlu - Karahisar Kalesi
74 - Mehmet Erdem - Sevemedim Kara Gözlüm
75 - Alişan, Tefo - Tükeneceğiz

320 Kbps yüksek ses kalitesinde derlenmiştir. Reklamsız ve şifresizdir.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Teşekkür Etmeyi Unutmayalım Lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo