6 Eylül 2022 Salı

Türkçe Pop En Yeni Şarkılar Eylül 2022 Full Albüm İndir

Türkçe Pop En Yeni Şarkılar Eylül 2022 Full Albüm İndir


Türkçe Pop En Yeni Şarkılar Eylül 2022 Hit Albüm İndir Dinle

01 - Feride Hilal Akın - Soygun
02 - Zeynep Bastık, Kozmos - Savaştım Harbiden
03 - Simge - Ne Güzel
04 - Ece Seçkin - Güzelim
05 - Mabel Matiz - Fan
06 - Semicenk - Unutmak Öyle Kolay Mı Sandın
07 - Ziynet Sali - Aşk Nerede
08 - Buray - Girdap
09 - Simge - Aşkın Olayım
10 - Tarkan - Yap Bi Güzellik
11 - Kurtuluş Kuş, Burak Bulut - Gönül Meyhanesi
12 - EDIS - Yalancı
13 - Zeynep Bastık - Ara
14 - Sancak - Seni Arıyor
15 - Bilal Sonses - Başa Sar
16 - Burak Bulut, Kurtuluş Kuş, Mustafa Ceceli, İrem Derici - Rastgele
17 - Melis Fis - Uyku Yok
18 - Ozan Doğulu, Gülşen - Bir Kereden Hiçbir Şey Olmaz
19 - Kubilay Karça - Seni Beklediğimden
20 - Murda, Hadise - Imdat (feat. Hadise)
21 - Ekin Uzunlar - Sıra Sende
22 - İdo Tatlıses - Bulsun Beni
23 - Hande Yener - İyi Ya
24 - KÖFN - Bi' Tek Ben Anlarım
25 - Tuğçe Kandemir - Saf Kalbim
26 - Onurr, BKE - Bir Rüyaysa
27 - Doğuş, Sanaz Kalkhorani - Unut Beni
28 - Mustafa Ceceli, İndira Elemes - İlla
29 - Derya Uluğ - Hadi Çal
30 - Oğuzhan Koç - Aşk Beni Yendi
31 - Kurtuluş Kuş, Feryal Sepin, Burak Bulut - Karalaya Karalaya
32 - Volkan Konak - Leyla
33 - Sefo - Affettim
34 - Sakiler - Canıma Minnet
35 - Merve Özbey, Emrah Karaduman - Kaptan
36 - Yalın - O Yaz Bu Yaz
37 - Semicenk, Funda Arar - Al Sevgilim
38 - Irmak Arıcı - Kim Haklı
39 - Gökhan Türkmen - Mahşer
40 - Ersay Üner - Duysun
41 - İrem Derici - Ara Sıra
42 - Bora Duran - Yazın En Güzeli
43 - Sıla - arz
44 - İkilem - Geçemem Senden
45 - Semicenk, Mustafa Ceceli - Dayan
46 - Emir Can İğrek - Kafa Tatili
47 - Melek Mosso - Bu İş Bitmiş
48 - Buray, Arem Ozguc, Arman Aydin - Yangın Var
49 - Berkay - Sır
50 - Hande Yener - Aklımda
51 - Melek Mosso - Yıllar Affetmez - Saygı Albümü Bergen
52 - Elif Kaya - Üzüldün Mü
53 - Sıla - velhasıl
54 - Berkay - Bal Badem
55 - Gülşen - Lolipop
56 - Funda Arar - Yediverenim
57 - Kahraman Deniz - Son Durağın
58 - Murat Boz - Harbi Güzel
59 - Burak Bulut, Kurtuluş Kuş - Hasat
60 - Anıl Durmuş - Giden Herkesin Yerine
61 - Mustafa Ceceli, Nigar Muharrem - Salıncak
62 - Ece Seçkin - Sen Hala Ordasın
63 - Mabel Matiz - Hanfendi
64 - Ebru Gündeş, Murat Boz - Sonsuza Dek
65 - Eypio, Arem Ozguc, Arman Aydin - Yan
66 - Sıla - Fırtına - Yeni Türkü Zamansız
67 - İlyas Yalçıntaş - Rüzgarım Seninle Esse
68 - Cem Belevi - Ondan Vazgeçemem Ben
69 - İkilem - Bu Saatten Sonra
70 - Yalın - Bu da Geçer mi Sevgilim
71 - Sura İskenderli - Sezenler Olmuş - Yeni Türkü Zamansız
72 - Mehmet Erdem - Sevemedim Kara Gözlüm
73 - Hande Mehan - Beni Böyle Sevme
74 - Anıl Durmuş - Kafayı Yaktım
75 - Burak Bulut, Ebru Yaşar, Kurtuluş Kuş - İçime Ata Ata

320 Kbps yüksek ses kalitesinde, Spotify uygulamasının orjinal listesidir.


Daha hızlı indirmek istiyorsanız turbobit premium almanızı tavsiye ediyoruz.

...Keyifli Dinlemeler Dileriz, Teşekkürü Unutmayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo