8 Nisan 2024 Pazartesi

Emre Aydın - Gidiyorum (2024) Single Albüm İndir Sözleri

Emre Aydın - Gidiyorum (2024) Single Albüm İndir Sözleri



Emre Aydın - Gidiyorum (2024) Single Albüm İndir Sözleri Dinle

01. Emre Aydın - Gidiyorum

Sözleri :

Bir avuç kül Birkaç eski kırık hayal
Bizden geriye Kalan hep yol
Kalan hep önümüzdeki sert kış Bizden geriye

Bir eski kum saati bak yalan hayat Kalmaz geriye
Kalan bir hiç Kalan hep önümüzdeki sert kış Bizden geriye

Gidiyorum yine de
Sen üzülme
Hiçbir şey koyamam yerine

Gidiyorum yine de
Beni düşünme
Hiçbir şey koyamam yerine

Değişmiyor yaksam yıksam ya da sussam
Sarılsam gölgene
Kalan hep son
Kalan hep daha mutsuz soğuk bir son
Bizden geriye

320 Kbps ses kalitesinde orijinal albüm olarak riplenmiştir.


Daha hızlı indirmek istiyorsanız turbobit premium almanızı tavsiye ediyoruz.

...İyi Dinlemeler Dileriz, Teşekkürü Unutmayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo