18 Nisan 2021 Pazar

Nostaljik Eskimeyen Şarkılar 2021 Full Albüm İndir

Nostaljik Eskimeyen Şarkılar 2021 Full Albüm İndir


Nostaljik Eskimeyen Şarkılar 2021 Full Albüm İndir Dinle

01 - Ajda Pekkan – Bambaşka Biri
02 - Güzin ile Baha - Gençlik Başımda Duman
03 - Yeliz - Bu Ne Dünya
04 - Fusün Önal - Oh Olsun
05 - Ayla Dikmen - Anlamazdın
06 - Seyyal Taner - Son Verdim Kalbimin İşine
07 - Erol Evgin - Etme Eyleme
08 - Esmeray - Unutama Beni
09 - Tanju Okan - Öyle Sarhoş Olsam Ki
10 - Nükhet Duru - Ben Sana Vurgunum
11 - Nilüfer - Dünya Dönüyor 
12 - Sezen Aksu - Kaybolan Yıllar
13 - Füsun Önal - Ah Nerede
14 - Şenay - Hayat Bayram Olsa
15 - Semiha Yankı - Seninle Bir Dakika
16 - Gökben - Aşk Dediğin Laftır
17 - Sezen Aksu - Kaç Yıl Geçti Aradan
18 - Sezen Aksu - Olmaz Olsun 
19 - Erol Evgin - Sevdan Olmasa 
20 - Ajda Pekkan - Haykıracak Nefesim Kalmasa Bile 
21 - Melike Demirağ - Arkadaş 
22 - Cici Kızlar - Delisin 
23 - Erol Evgin - Söyle Canım 
24 - Ayten Alpman - Ben Varım
25 - Ayten Alpman - Ben Böyleyim

320 Kbps ses kalitesi ile sizlerle, Reklam Şifre Yoktur.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Teşekkür Etmeyi Unutmayalım Lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo