18 Nisan 2021 Pazar

Saz Ustaları - Karışık Türküler (2021) Full Albüm İndir

Saz Ustaları - Karışık Türküler (2021) Full Albüm İndir


Saz Ustaları - Karışık Türküler (2021) Full Albüm İndir Dinle

01 - Neşet Ertaş - Gönül Dağı
02 - Erkan Oğur & İsmail H. Demircioğlu - Bülbülüm Altın Kafeste
03 - Musa Eroğlu - Mihriban
04 - Erdal Erzincan - Felek Senin Elinden
05 - Kıvırcık Ali - Isırgan Otu
06 - Güler Duman - Sazım
07 - Hasret Gültekin - Bir İnsan Ömrünü
08 - Aşık Mahzuni Şerif - İşte Gidiyorum Çeşmi Siyahım
09 - Tolga Sağ - Şifa İstemem Balından
10 - Özlem Özdil - Gönlüm Dağlarda
11 - Arif Sağ - Yolver Dağlar
12 - İsmail Altunsaray - Kurusa Fidanım
13 - İsmail Tunçbilek - Kendim Ettim Kendim Buldum
14 - Çetin Akdeniz - Şekeroğlan
15 - Erkan Oğur - Fırat Ağıtı
16 - Musa Eroğlu - Yare Söyleme
17 - Neşet Ertaş - Yalan Dünya
18 - Neşet Ertaş - Bahçe Duvarından Aştım
19 - Sarhoş - Aşık Mahzuni Şerif
20 - Erdal Erzincan - Bilmem Ağlasam Mı Ağlamasam Mı
21 - Musa Eroğlu - Telli Turnam
22 - Musa Eroğlu - Yine Karlar Yağdı Gönül Dağıma
23 - İsmail Altunsaray - Derde Düştüm (Zor İmiş Meğer)
24 - Neşet Ertaş - Kendim Ettim Kendim Buldum
25 - Arif Sağ - İnsan Olmaya Geldim
26 - Ali Ekber Çiçek - Derdim Çoktur
27 - Aşık Veysel - Güzelligin On Para Etmez
28 - Yavuz Bingöl - Değmen Benim
29 - Nazlı Yare Doymadım
30 - Muhabbet Türküleri 2 - Bir Gönüle Aşk Girince
31 - Bağlama Orkestrası - Deli Derviş (Erdal Erzincan)
32 - Aşık Mahzuni Şerif - Dumanlı Dumanlı
33 - Ali Ekber Çiçek - Unutursun
34 - İsmail Hakkı Demircioğlu - Yad Eller Duymadan
35 - HACI TAŞAN - AÇTIM PERDEYİ DE 
36 - Ali Ekber Çiçek - Ağlama Gözlerim (Gurbet Elde)
37 - Nida Tüfekçi - Çamlığın Başında
38 - Ali Ekber Çiçek - El Vurup Yaremi İncitme Tabip
39 - Güler Duman - Usandım
40 - Erkan Oğur & İsmail Hakkı Demircioğlu - Zeynep

Albüm 320 Kbps kalitesinde orijinal CD'lerden riplenmiştir.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Bir Teşekkür Yeterlidir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo