24 Ocak 2022 Pazartesi

Eskimeyen Anadolu Rock Şarkıları 2022 Albüm İndir

Eskimeyen Anadolu Rock Şarkıları 2022 Albüm İndir


Eskimeyen Anadolu Rock Şarkıları 2022 Albüm İndir Dinle

01 - Erkut Taçkın - Sevmek İstiyorum
02 - Özdemir Erdoğan - Gurbet
03 - Barış Manço - Alla Beni Pulla Beni
04 - Tülay German - Burçak Tarlası
05 - Erkin Koray - Seni Her Gördüğümde
06 - Cem Karaca, Dervişan - Tamirci Çırağı
07 - Seyhan Karabay - Edali Gelin
08 - Nur Yoldas - Sultan-ı Yegah
09 - 3 Hürel - Sevenler Ağlarmış
10 - Aziz Azmet - Yollar
11 - Mustafa Özkent - Dolana Ay Dolana
12 - Erkin Koray - Sevince
13 - Barış Manço - Gönül Ferman Dinlemiyor
14 - Kamuran Akkor, Umit Aksu Orkestrasi, Metin Alatli, Baris K - Ikimiz Bir Fidaniz - Baris K Edit
15 - Selda Bağcan - Gesi Bağları
16 - Grup A1 - İçimde Dinmez Sızısın
17 - Cem Karaca - Islak Islak
18 - Nejat - Sen Diyorsun ki
19 - Erkin Koray - Çöpçüler
20 - Şençalar Kardeşler - Fesuphanallah - Enstrümantal
21 - Esin Afşar - Zühtü
22 - Mavi Işıklar - İyi Düşün Taşın
23 - Cem Karaca, Moğollar - Namus Belası
24 - Barış Manço - Kara Sevda
25 - Nazan Şoray - Hal Hal
26 - Mazhar Ve Fuat - Adimiz Miskindir Bizim
27 - Tpao Batman Orkestrası - Aya Bak Yıldıza Bak
28 - Selçuk Alagöz - Malabadi Köprüsü
29 - Erkin Koray - Yalnızlar Rıhtımı
30 - Gülden Karaböcek - Kır Çiçekleri
31 - Mavi Işıklar - Helvacı
32 - Edip Akbayram - Hasretinle Yandı Gönlüm
33 - Korkut Koray - Arabacı
34 - Cem Karaca - Deniz Üstü Köpürür
35 - Rana Alagöz, Selçuk Alagöz - Malabadi Köprüsü
36 - Beyaz Kelebekler - Dam Üstüne Cul Serer
37 - Ergüder Yoldaş - Geçti Dost Kervanı
38 - Ersen ve Dadaşlar - Kendim Ettim Kendim Buldum
39 - Erkin Koray - Mesafeler
40 - Kamuran Akkor - Kabahat Seni Sevende
41 - Ersen ve Dadaşlar - Bir Ayrılık Bir Yoksulluk Bir Ölüm
42 - Asu Maralman - Hudey Hudey
43 - Fikret Kızılok - Sevda Çiçeği
44 - 5 Adım - Gözleri Kara Dilber
45 - Erkut Taçkın - Özlem
46 - Fikret Kızılok - Haberin Var Mı
47 - Hümeyra - Benim Derdim Seninle
48 - Cahit Berkay - Selvi Boylum Al Yazmalım
49 - Bora Ayanoğlu - Elveda
50 - Fikret Kızılok - Leylim, leylim

Eskimeyen en özel Anadolu Rock Şarkılarını en yüksek ses kalitesinde sizlere derledik.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Sağlıklı Günler Dileriz, İyi Dinlemeler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo