24 Ocak 2022 Pazartesi

Güliz Ayla - Al Yorgun Kalbimi (2022) İndir Sözleri

Güliz Ayla - Al Yorgun Kalbimi (2022) İndir Sözleri


Güliz Ayla - Al Yorgun Kalbimi (2022) İndir Sözleri Dinle

01. Güliz Ayla - Al Yorgun Kalbimi

Sözleri :

Sadece Dört Gün Sürdü
Sesine, Kokuna Alışmak
Bak Gidenler Hep Üzdü
Sen Onlardan Olma, Karışmam
Sadece Dört Gün Sürdü

Sesine, Kokuna Alışmak
Bak Gidenler Hep Üzdü
Sen Onlardan Olma, Karışmam
Kim Ister Ki Ayrı Düşsün
Aşığı Onu Hep Üzsün
Senle Bir Yıl Bin Gün Sürsün
Sadece Sen Ve Ben

Al Yorgun Kalbimi
Sar Sensin Sahibi
Ah, Bi Duysam Sesini
Durmam, Durmam Gelirim
Al Yorgun Kalbimi
Sar Sensin Sahibi
Ah, Bi Duysam Sesini
Durmam, Durmam Gelirim

Gelirim, Gelirim
Bizim Mevsimimiz, Tazeceğiz
Çiçekler Gibi Ya Da Yaz Meyvesi
Gözümü Kapattım, Hayal Mi Gerçek Mi
Durduramıyorum Kendimi, N'olur Çok Sev Beni
Kim Ister Ki Ayrı Düşsün
Aşığı Onu Hep Üzsün
Senle Bir Yıl Bin Gün Sürsün
Sadece Sen Ve Ben

Aklım Hep Sen De Inan Bi' Saniye Durmam Gelirim
Gelirim, Gelirim,
Aklım Hep Sen De Inan Bi' Saniye Durmam...
Durmam, Durmam Gelirim

Albüm, orijinal CD'den En yüksek ses kalitesinde riplenmiştir.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Teşekkür Etmeyi Unutmayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo