14 Haziran 2022 Salı

Slow Karadeniz Şarkıları 2022 Full Albüm İndir

Slow Karadeniz Müzikleri 2022 Full Albüm İndir


Slow Karadeniz Şarkıları 2022 Full Albüm İndir Dinle Paylaş

01 - Resul Dindar, Aslıhan Güner - Kapundaki Nar Midur
02 - Selçuk Balcı - Yüreğimde Bir Umut
03 - Resul Dindar - Hiç
04 - Kâzım Koyuncu - Ben Seni Sevduğumi
05 - Öykü Gürman - Deniz Gözlüm
06 - Selçuk Balcı - Deniz Üstünde Fener
07 - Koliva, Öykü Gürman - Ay Işığı
08 - Onur Atmaca - Ben Artık Sürmene'de
09 - Ali Baran - Gül Bahçesi
10 - Selçuk Balcı - Dağların Karı Yetmez
11 - Resul Dindar - Divane
12 - İmera - Tükendim
13 - Zeynep Başkan - Vay Beni Ağlar Miydum
14 - Karmate - Kara Duman
15 - Selçuk Balcı - Anlatamam Derdumi
16 - Taşkın - Diz Dize
17 - Resul Dindar - Gelin Havası
18 - Kâzım Koyuncu - Didou Nana
19 - Koliva - Oy Oy Sevduğum
20 - Resul Dindar - Sevdugum
21 - Mehmet Akyıldız - Doldum Dolana Kadar
22 - Altan Civelek - Deniz Gözlüm
23 - Deniz Toprak - Diz Dize
24 - Selçuk Balcı - Dağların Karı Yetmez
25 - Ekin Uzunlar - Hediye
26 - İmera - Vazgectim
27 - Resul Dindar - Dalgalan Karadeniz
28 - Salih Yılmaz - Yaylanın Çimenine
29 - Şevval Sam - Ben Denizde Bir Gemi
30 - Selçuk Balcı - Gel Sar Beni
31 - Ahuzar - Kırandan Aşan Aydur
32 - Şevval Sam - Hey Gidi Karadeniz
33 - Resul Dindar - Hasret
34 - Koliva - Yüksek Dağlara Doğru
35 - İmera - Bitmeyen Sevda
36 - Selçuk Balcı - Ayrılamam
37 - Kâzım Koyuncu, Şevval Sam - Gelevera Deresi
38 - Elif Buse Doğan - Gel Sevduğum
39 - Karmate - Nayino
40 - Şevval Sam, S.Akalın - Ander Sevdaluk
41 - Selçuk Balcı, Fikret Dedeoğlu - Uzaktan da Severdum
42 - Kâzım Koyuncu - Ben Seni Sevduğumi - Remix
43 - Resul Dindar, Menekşe Çelik - Ah Buğdayım
44 - Koray Avcı - Karşıya Çifte Çamlar
45 - Selim Bölükbaşı - Oyali Çemberune
46 - Gökhan Birben - Hey Gidi Karadeniz
47 - Özgür Babacan, İrfan Seyhan - Kaban Destanı
48 - İmera - Emri Olur
49 - Merve Yavuz - Sol Yanım
50 - Selçuk Balcı - Beklesin Beni Yârim
51 - Koliva - Yüreğum
52 - Yudum - Esmesun Ayruluk
53 - Ayfer Vardar - Dayan Yüreğim
54 - Apolas Lermi - Yaban Eller
55 - Ali Baran - Yazuktur Günahtur
56 - Marsis - Sevduğum
57 - Selçuk Balcı - Beni Duşunmedun mi
58 - Deniz Toprak, Resul Dindar - Sebebi Sensin
59 - Ali Baran - Çok Oldi Ağladuğum
60 - Tarık İhtiyar - Oy Beni Vurun Vurun

320 Kbps kalitesinde orijinal cdlerden reklamsız ve şifresiz oluşturulmuştur.


Daha hızlı indirmek istiyorsanız turbobit premium almanızı tavsiye ediyoruz.

...Teşekkür etmeyi unutmayalım, iyi dinlemeler dileriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo