12 Haziran 2022 Pazar

Türkçe Dizi Müzikleri 2022 Full Albüm İndir

Türkçe Dizi Müzikleri 2022 Full Albüm İndir


Türkçe Dizi Müzikleri 2022 Full Albüm İndir Dinle

01 - Saadet Sun - Yeter Ki
02 - Madrigal - Geçme Artık Sokağımdan
03 - Sezen Aksu - Yeniliğe Doğru
04 - Yüzyüzeyken Konuşuruz - Boş Gemiler
05 - Buray - Alaz Alaz
06 - Sena Şener - Ölsem
07 - Toygar Işıklı - Ben Ölürsem (Yargı Original Soundtrack)
08 - Müslüm Gürses - Seni Yazdım
09 - Aybüke Albere - Aklım Kalır
10 - Nev - Zor
11 - Canozan - Sar Bu Şehri - Akustik
12 - Müslüm Gürses - Dinleyin Geceler
13 - Sevda Deniz Karali - Geçmeyen Bir Şey
14 - Ahmet Kenan Bilgiç, Playjoy - Ağlaya Ağlaya - Remix
15 - Sufle, Canozan - Hiç Kimsenin Günahı Yok
16 - Sena Şener - Affetmem
17 - Nilüfer - Son Arzum
18 - Ceza - Yeni Mesaj
19 - Teoman - Serseri
20 - Ajda Pekkan - Kaderimin Oyunu
21 - Kaset - Sevmek Güzel
22 - Gönül Turgut - O Yaz Gecesi
23 - Cem Karaca - Kendim Ettim Kendim Buldum
24 - Pentagram - Gündüz Gece
25 - İsmail YK - Bas Gaza
26 - Nilüfer - Dünya Dönüyor
27 - Ceren Gündoğdu - Gide Gide Bir Söğüde Dayandım - Akustik
28 - Cem Adrian, Mark Eliyahu - Kül
29 - Derya Uluğ - Sana Çıkıyor Yollar - Kaderimin Oyunu Orijinal Dizi Müziği
30 - Sertab Erener - Aldırma Deli Gönlüm
31 - Sura İskenderli - YOK (Ee daha daha nasılsınız )
32 - Cem Karaca - Resimdeki Gözyaşları
33 - İntizar - Benim Hayatım
34 - Cengiz Özkan - Yandı Ha Yandı
35 - Dedublüman - Çözemezsin
36 - Dil Tengi - Ervah-ı Ezelde
37 - Athena - Kafama Göre
38 - Dedublüman - Sakladığın Bir Şeyler Var
39 - Yüzyüzeyken Konuşuruz - Dinle Beni Bi'
40 - Sakiler - Dünyadan Uzak
41 - Fikret Kızılok, Sibel Sezal - Bu Kalp Seni Unutur mu
42 - Duman - Bu Aşk Beni Yorar
43 - Gripin - Böyle Kahpedir Dünya
44 - Göksel - Olmaz Olsun
45 - Yıldız Tilbe - Vazgeçtim
46 - Buray - Çift Gökkuşağı (Ada Masalı Orijinal Dizi Müziği)
47 - Kahraman Deniz - Ben Yola Gelmem
48 - Zeynep Bastık, Anıl Piyancı - Bırakman Doğru Mu 2
49 - İkilem - Bir Sebebi Var
50 - Fikri Karayel, Tolga Erzurumlu - Yol

Albüm 320 Kbps ses kalitesinde Özel Olarak Derlenmiştir.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Sitemize Teşekkürü Unutmayınız Lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo