15 Ağustos 2022 Pazartesi

Ceylan Ertem - Duyuyor Musun (2022) Full Albüm İndir

Ceylan Ertem - Duyuyor Musun (2022) Full Albüm İndir


Ceylan Ertem - Duyuyor Musun (2022) Full Albüm İndir Dinle

01. Odam Kireçtir Benim (feat. Haluk Levent)
02. Başka Türlü Bir Şey (feat. Haluk Levent)
03. Gönül Çalamazsan Aşkın Sazını (feat. Haluk Levent)
04. Anonim Sevgili (feat. Sıla)
05. Tükeneceğiz (feat. Sıla)
06. Beni Bırakın (feat. Levent Yüksel)
07. Yaşadım Mı Öldüm Mü (feat. Cihan Mürtezaoğlu)
08. Hesabım Var (feat. Coşkun Karademir)
09. Ne Ağlarsın Benim Zülfü Siyahım (feat. Coşkun Karademir)
10. Sonbahar Rüzgarları (feat. Jehan Barbur)
11. Yeter (feat. Hande Yener)
12. Beni Hatırla (feat. Melek Mosso)
13. Yazık (feat. Derya Uluğ)
14. Fikrimin İnce Gülü (feat. Dilek Türkan)
15. Kadınım (feat. Gökhan Türkmen)
16. Güllerim Soldu (feat. Duygu Soylu)
17. Can Kenarı (feat. Duygu Soylu)

Albüm 320 Kbps kalitesinde orijinal CD'den riplenmiştir.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Sitemize Teşekkürü Unutmayınız Lütfen...

1 yorum:

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo