30 Ağustos 2022 Salı

Türkçe Rock Müzikler Top 50 Ağustos 2022 Full Albüm İndir

Türkçe Rock Müzikler Top 50 Ağustos 2022 Full Albüm İndir


Türkçe Rock Şarkılar Top 50 Ağustos 2022 Full Albüm İndir Dinle

01 - Teoman - Bir Kış Sabahı
02 - Skapova - Ben Hala Vazgeçmedim
03 - Sena Şener - Düşünürsem Ölürüm
04 - Egemen Akkol - Benle Bu Kızın Ne İşi Var
05 - Pera - Bal
06 - Kurban - Gülümse
07 - Bağzıları - Duydum Evleniyormuşsun
08 - Bir Adım Geriden - Hoşçakal Avuntusu
09 - Rei 6 - Uzun Bir Yol
10 - Bostancı Dayı - Yalnızlık Kefen
11 - Pinhani - Bilir O Beni
12 - Eskiz - Düş Ormanı
13 - Mavi Gri - Sevda Yüklü Kervanlar
14 - Cavlas - Gerçekler
15 - Tanerman, Morphia - Kolay Mı Sandın
16 - Dolu Kadehi Ters Tut - Bir Bildiğin Vardır
17 - Yüzyüzeyken Konuşuruz - Gençliğimi Geri Ver
18 - emre aydın - Kırlangıç
19 - Böyleyken Böyle - Sabahın Dört Buçuğunda
20 - Mavi Gri, Ahmet Hatipoğlu - Ölümle Yaşam Arasında
21 - Canozan - PİÇ
22 - Lavta - Ah Be Kardeşim
23 - rehber - Duyu
24 - Batuhan Kordel - Son Dans
25 - Fanzin - Kendi Kendime
26 - İkiye On Kala - Yine Bi Hastane Acilinde
27 - Canozan - Üzdünüz Beni
28 - Sena Şener - Porselen Kalbim
29 - Pinhani - Kimse Görmesin Seni
30 - Bağzıları - Yak Gitsin
31 - Kendimden Hallice - Kötüsünü Kendime Yaptım
32 - Can Bonomo - Dem
33 - Yangın - Benim Yerim
34 - Yüzyüzeyken Konuşuruz - Son Seslenişim
35 - Holistic Tsunami - Son Yaz Günü
36 - Necati ve Saykolar - Bey Diyeceksiniz
37 - Gripin - Belki Çok Da Şey Yapmamak Lazım
38 - The Ringo Jets - Çilek Mevsimi
39 - Eskiz - Bu Benim Yolum
40 - Mavi Gri - Yanlış Liman
41 - Pera - Yağmur
42 - Can Koç - Senin Gibi
43 - Teoman - Koma Hali
44 - Dolu Kadehi Ters Tut - Hiç İyi Değilim
45 - Koyu - Sen Benim Başıma Gelen En Güzel Şey
46 - Emre Fel - Merhabalar
47 - Mavi Gri - Dünyanın En Güzel Kızı
48 - Sera Savaş - Başkasının Rüyası
49 - Badem - Gece Sesleri
50 - mor ve ötesi - Dünyaya Bedel

Spotify'a özel Rock Müziğin en hitlerinden 320 Kbps ses kalitesinde derlenmiştir.


Daha hızlı indirmek istiyorsanız turbobit premium almanızı tavsiye ediyoruz.

...Bir Teşekkür Yeterlidir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo