21 Mart 2022 Pazartesi

PowerTurk Top 40 Listesi Mart 2022 Full Albüm İndir

PowerTurk Top 40 Listesi Mart 2022 Full Albüm İndir



Power Turk Top 40 Listesi Mart 2022 Full Mp3 Albüm İndir Dinle

01 - Yalın - Bu da Geçer mi Sevgilim
02 - Merve Özbey - Kendine Dünya
03 - İkilem - Bu Saatten Sonra
04 - Emir Can İğrek - Kor
05 - Can Bonomo - Dağ
06 - Tuğba Yurt - Açmayalım
07 - Jabbar - Aldatıldık ft Deeperise
08 - Aynur Aydın - Bilmece
09 - Mabel Matiz - Hanfendi
10 - Irmak Arıcı - Asık Suratım
11 - İlyas Yalçıntaş - Darmadağın
12 - Tarkan - Geççek
13 - Derya Uluğ - Sana Çıkıyor Yollar
14 - Buray - Nasıl Unuturum
15 - Ege Balkiz, Burry Soprano - Affet Beni Sevgilim
16 - emre aydın - Kör Kuyu
17 - Reynmen, Zeynep Bastık, Arem Ozguc, Arman Aydin - Yalan
18 - Kendimden Hallice - Üzülmeye Nereden Başlasak
19 - Behzat Gerçeker - Yalan ft Berra Kocaaslan
20 - EDIS - Arıyorum
21 - Suat Suna feat. Fatma Turgut - Aramızda Uçurumlar
22 - Ferhat Göçer - Senin İçin
23 - Can Bonomo - Rüyamda Buluttum ft Demet Evgar
24 - Oğuzhan Koç - Aşkın Mevsimi
25 - Sinan Akçıl & Mustafa Ceceli & Merve Özbey - Durum Çok Acil
26 - Soner Sarıkabadayı - Tamamlayamayabiliyorum
27 - Murat Boz - Harbi Güzel
28 - Buray - Aşk Yeniden
29 - Göksel - Haklıydın
30 - Bengü - Kimse Bilmesin
31 - Atiye - Allem Kallem
32 - Ece Seçkin - Sen Hala Ordasın
33 - Mor Ve Ötesi - Dünyaya Bedel
34 - Cem Belevi - Ondan Vazgeçemem Ben
35 - Simge - Kısaca
36 - Ece Çevik - Anlasana
37 - Kalben - Kaybolmuş
38 - Ziynet Sali - Sana Doyamıyorum
39 - Emre Fel - Alem Alem İçinde
40 - Daniska - Emanet

Albüm, orijinal CDler'den En yüksek ses kalitesinde riplenmiştir.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Sitemize Teşekkür Etmeyi Unutmayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo