6 Mart 2022 Pazar

Spotify Yeni Çıkan Şarkılar Mart 2022 Full Albüm İndir

Spotify Yeni Çıkan Şarkılar Mart 2022 Full Albüm İndir


Spotify Yeni Çıkan Şarkılar Mart 2022 Full Albüm İndir Dinle

01 - Pinhani - Bilir O Beni
02 - Emre Fel - Alem Alem İçinde
03 - Selin - Asi
04 - Evdeki Saat - Rüyadasın
05 - Canbay & Wolker, Cemre Ulusoy - UFO
06 - Pera - Boş Kalp
07 - Güncel Gürsel Artıktay - Senin mi
08 - Kolera - Laila
09 - Mabel Matiz - Nerelere Gideyim - Yeni Türkü Zamansız
10 - Emir Can İğrek - Gurbete Kaçacağım - Yeni Türkü Zamansız
11 - Tarkan - Geççek
12 - Ufuk Beydemir - Aklımda Bir Dünya
13 - Rubato - Aman Aman
14 - Nazlıcan Kübra - Yakamoz
15 - Kaan Boşnak - Beklenen Gemi
16 - emre aydın - Kör Kuyu
17 - Kendimden Hallice - Sıkılmış Heveslerim
18 - Onur Tuna - Bi' Hiçmişim Gibi
19 - İkiye On Kala - Kalbinde Lunapark
20 - Beyza Doğuç - Öptüğü Piyano
21 - Feride Hilal Akın - Bu Gece - Akustik
22 - Taşkan, Çağan Şengül, Sezgin Alkan - Ayna (feat. Cagan Sengul & Sezgin Alkan)
23 - Düşün - BIKTIM BIKTIM BIKTIM!
24 - Eda Atlas - Bırak Beni
25 - Cem Adrian - Çember - Yeni Türkü Zamansız
26 - Cihan Mürtezaoğlu - Sanma Yokum
27 - Can Temiz - Ölülerle Konuşmanın Püf Noktaları
28 - ZEZE - Yan
29 - Tansel D., Yaşar - İhanet Ettin
30 - Sehabe, Tuğba Ağar - Keşke

Daha önce hiç duymadığınız Albüm 320 Kbps kalitesinde şarkılardan orjinal olarak riplenmiştir.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Keyifli Dinlemeler Dileriz...

1 yorum:

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo