20 Mart 2022 Pazar

Slow Pop Şarkılar Mart 2022 Full Albüm İndir

Slow Pop Şarkılar Mart 2022 Full Albüm İndir


Slow Pop Şarkılar Mart 2022 Full Albüm İndir Dinle

01 - Bengü - Kimse Bilmesin
02 - Cem Adrian - Duymak İstiyorum
03 - Cem Belevi, İrem Derici - Belki
04 - Bahadır Tatlıöz, Gülden, Ozan Doğulu - Uzun Lafın Kısası 2
05 - Melike Şahin - Kader Diyemezsin - Saygı Albümü Bergen
06 - Tuğba Yurt - Herkes Yaralı - Akustik
07 - Ferhat Göçer, Onur Can Özcan - Yalnızlığın Ezgisi
08 - Sinan Akçıl, Fettah Can - Işıklı Yol - Akustik
09 - Bade Derinöz - Aşk Kitabı - Saygı Albümü Bergen
10 - Gökçe Kasacı - Dalımdan Kopmalıydım - Akustik
11 - İlyas Yalçıntaş - Yalnızlık - Akustik
12 - Sevcan Orhan - Adak
13 - Furkan Kızılay - Fırtına
14 - Kıvanç Erginel - Dilimin Ucunda
15 - Serdar Ayyıldız, Ekin Ozmen - Unut Beni
16 - Tan Taşçı - Yalan
17 - Bengü - Gelen Seni Soruyor - Akustik
18 - Fettah Can - Siyah Inci
19 - Aybüke Albere - Aklım Kalır
20 - Tuğba Yurt - Kış Gülleri - Akustik
21 - Rafet El Roman - Bağışla Beni
22 - Ayla Çelik - Yalancılar
23 - Bengü - Ağlayayım Mı - Akustik
24 - Ferhat Göçer - Üzüm - Akustik
25 - Erdem Ergün - İçerden
26 - Emre Kaya - Tebessüm
27 - Yiğit Mahzuni - Yabancı
28 - Buray - Sana Değmez
29 - Ezgi Kosa - Kum
30 - Oğuzhan Koç - Küskün
31 - Ferhat Köse - Hem De Çok
32 - Anıl Durmuş - Başlangıç
33 - Melek Mosso, ARAS İdol - Gel Desem De Gelme
34 - Hande Mehan, Sezgin Alkan - Yalan Değil
35 - Rafet El Roman, Ayten - Şubat
36 - Asena İrmikci - Ben De Yoluma Giderim
37 - Ferhat Göçer - Senin İçin
38 - Kahraman Deniz - Beni Durdur
39 - Hande Ünsal - Sözüm Söz - Akustik
40 - Gökçe Kırgız - Adını Anmam
41 - Gülay - Aşk Olsun
42 - Tarık İster, Aydın Kurtoğlu - Zor Sensiz
43 - Sezer Sarıgöz - Ne Ay Geceden
44 - Emir - Ben Unutmayı Bilmem
45 - Deniz Aygül - Ayrılığın Kitabı
46 - Berkay - Yan
47 - Sinan Akçıl, Serkan Kaya - Haybeden
48 - Cihan Mürtezaoğlu - Derde İhanet Edemem
49 - Melike Şahin, Mert Demir - Pusulam Rüzgar
50 - Mark Eliyahu, Cem Adrian - Derinlerde
51 - Özgün Uğur, Emre Parlak - Bomboş Kalbine
52 - Hande Mehan - Unutursan
53 - Murat Dalkılıç - Bi Dolu Hiç
54 - Buray - Kış Bahçeleri
55 - Emir Şamur - Derdinden
56 - Tuvana Türkay - Ah Aşk
57 - Emir Can İğrek - Kor
58 - Atakan Çelik - Devran
59 - Sıla - Rüyanda Görsen İnanma
60 - Melike Şahin - Nasır
61 - Sakiler, Tuna Velibaşoğlu - Ölürüm Hasretinle
62 - Bora Duran - Döndüm
63 - Burak Bulut, Ebru Yaşar, Kurtuluş Kuş - İçime Ata Ata
64 - Ferhat Göçer - Bizim Şarkımız
65 - Nahide Babashlı - Buralardan Geçmez
66 - Tuğba Yurt - Açmayalım
67 - Yıldız Usmonova, Yaşar Günaçgün - Seni Severdim (feat. Yaşar )
68 - Gülay - Deli Yarim
69 - Gökçe Kırgız - İlk Taş
70 - Yalın - Bu da Geçer mi Sevgilim
71 - Reynmen - Pare
72 - Merve Çalkan - Tekinsiz
73 - Ferah Zeydan, Turgay Saka - Tozlu Hayatım
74 - Gülay - Martılar
75 - Derya Bedavacı - Kalbimi Kırıyorlar Anne

Albüm 320 Kbps kalitesinde orijinal CDler'den riplenmiştir.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Sitemize Teşekkürü Unutmayınız Lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo