7 Mayıs 2022 Cumartesi

Akustik Türküler 2022 Full Albüm İndir

Akustik Türküler 2022 Full Albüm İndir


Akustik Türküler 2022 Full Albüm İndir Dinle

01 - Eklemedir Koca Konak (Akustik) - Zeynep Bastık
02 - Burcu Yeşilbaş - Sen Bir Aysın
03 - Zeyn'el - Uyur İdik Uyardılar
04 - Koray Avcı - Dostum Dostum (Akustik)
05 - Diren İnaç & Gülseven Medar - Mah Cemalin Suya Benzer
06 - Kerim Yağcı - Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor
07 - Ender BALKIR -Ruhumda Sızı (Canlı Performans)
08 - Burcu Yeşilbaş - Nasıl Yar Diyeyim Ben Böyle Yare
09 - Zeyn'el - Evvel Benem Ahir Benem
10 - Sevcan Orhan - Sen Bir Aysın
11 - Burcu Yeşilbaş & Pelin Orhuner - Dostum Dostum
12 - BARABAR - Yürüyorum Dikenlerin Üstünde
13 - Sinan Güngör - Gurbette Ömrüm Geçecek (Akustik)
14 - Özlem Çelik - Kirpiğin Kaşına Değdiği Zaman
15 - Yusuf Deniz - Drama Köprüsü
16 - Elif Nun - Selanik Türküsü (Akustik)
17 - Yeni Türkü - Sezenler Olmuş (JoyTurk Akustik)
18 - Türkan Hazal - Ağlama Yar
19 - Sinan Güngör - O Yar Gelir (Akustik)
20 - Melike Şahin & Ahmet Ali Arslan - Gurbet Türküsü
21 - Emre Sertkaya - Çarşamba'yı Sel Aldı (SiyahBeyaz Akustik)
22 - Özgür Can Çoban - Gide Gide Bir Söğüde Dayandım (SiyahBeyaz Akustik)
23 - Cevher - Yazımı Kışa Çevirdin (Akustik)
24 - Kutsal Evcimen & Hüseyin Turan - Katip Arzuhalim (Kul Olayım Kalem Tutan Ellere)
25 - Yeni Türkü - Fırtına (JoyTurk Akustik)
26 - Yavuz Bingöl & Öykü Gürman - Bir Gönüle Aşk Girince
27 - Cem Yıldız - Sen Yalansın Dünya 
28 - Ben Seni Sevduğumi (Akustik) - Öykü Gürman
29 - Burcu Yeşilbaş - Serenad (Live)
30 - Meçhul Şarkıcı - Garibim ( Akustik )
31 - Deniz Aygül - Mağusa Limanı (SiyahBeyaz Akustik)
32 - Pinhani - Gönül Dağı (JoyTurk Akustik)
33 - Yusuf Deniz - Deniz Üstü Köpürür
34 - Pınar Süer - Gönül Dağı
35 - Emre Sertkaya - Bitlis'te Beş Minare (SiyahBeyaz Akustik)
36 - Sattas - Yalan Dünya (Neşet Ertaş Cover)
37 - Ahmet Tirgil & Gülüzar Özdoğan - Iğdır'ın Al Alması
38 - Sê Bırâ - Altın Yüzüğüm Kırıldı (Akustik Performans)
39 - Ozan Özdemir - Bir Zaman Günleri Saydım ( Geleceğin Yok )
40 - Deniz Toprak - Beyaz Giyme Söz olur (Canlı Performans)
41 - Ahmet Tirgil & Yeşim Besler - Suya Gider Allı Gelin
42 - Aylin - Mecnunum Leylamı Gördüm
43 - Özgür Can Çoban feat. Emre Sertkaya - Tembih Etmem & Üryan Geldim
44 - Derde Düştüm Dermanını Aradım
45 - Haluk Tolga İlhan - Karadır Kaşların Ferman Yazdırır
46 - Taksim Trio & Ecem Erkek - Nereden Bileceksiniz
47 - Özgür Can Çoban - Ayaş Yolları
48 - Türkan Hazal - Kime Kin Ettin
49 - Öyku Gürman - Hasretinle Yandı Gönlüm @akustikhane
50 - Melisa Karakurt - Bir Fırtına Tuttu Bizi

320 Kbps kalitesinde orijinal türkülerden eşsiz bir liste olarak derlenmiştir.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Teşekkür Etmeyi Unutmayalım, İyi Dinlemeler Dileriz...

1 yorum:

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo