25 Mayıs 2022 Çarşamba

Türkçe Pop Hit Şarkılar Mayıs 2022 Full Albüm İndir

Türkçe Pop Hit Şarkılar Mayıs 2022 Full Albüm İndir


Türkçe Pop Hit Şarkılar Mayıs 2022 Full Albüm İndir Dinle

01 - Sıla - Velhasıl
02 - Sakiler - Canıma Minnet
03 - İrem Derici - Ara Sıra
04 - Buray, Arem Ozguc, Arman Aydin - Yangın Var
05 - Aleyna Tilki - Aşk Ateşi
06 - Derya Uluğ - Hadi Çal
07 - İkilem - Geçemem Senden
08 - Nilüfer - Boşver
09 - Semicenk, Funda Arar - Al Sevgilim
10 - Sıla - Arz
11 - Emir - Gelme Yanıma
12 - Tan Taşçı - Gayrı
13 - Bora Duran - Yazın En Güzeli
14 - Gülden - İçimize mi Atalım
15 - İntizar - Hasret Akşamları
16 - Atiye - Dalgana Bak
17 - Ozan Bayraşa - Bi' Var Bi' Yok
18 - Sinan Akçıl - Yanımdadır
19 - Sıla - Altango
20 - Merve Özbey - Çilingir
21 - Cem Adrian, Emir Can İğrek - Bana Unutmayı Anlat
22 - Bilal Sonses - Dön Diyemem
23 - Melek Mosso - Yıllar Affetmez
24 - Gökhan Türkmen - Mahşer
25 - Demet Akalın - Bensiz Olsun
26 - Ece Mumay - Vanilya
27 - KÖFN - Bi' Tek Ben Anlarım
28 - Fettah Can - Nasıl Durumlar
29 - Sezen Aksu - Her Şeye Rağmen
30 - Yeliz - O Gitti
31 - Cem Belevi - Sevdim
32 - Emrah Karaduman, Buray - Kara Gözlüm
33 - Ersay Üner - Duysun
34 - Ahmet Enes - İklimim
35 - Linet - Ne Ağladım
36 - Mustafa Ceceli - Beni Unut
37 - Feride Hilal Akın - Elimde Duran Fotoğrafın
38 - Evdeki Saat - Sustum
39 - Gülçin Ergül - Gökyüzü Çağırdı Aşkı
40 - Sezer Sarıgöz - Ayrılık Yakıştı Mı Sana
41 - Ziynet Sali - Sana Doyamıyorum
42 - Derya Uluğ - Sana Çıkıyor Yollar - Kaderimin Oyunu Orijinal Dizi Müziği
43 - Kahraman Deniz - Son Durağın
44 - Kalben - Yara
45 - Mabel Matiz - Kavşaklar
46 - Sefo - Affettim
47 - Berkay - Bal Badem
48 - Gülşen - Lolipop
49 - Ayla Çelik - Öp Beni
50 - Funda Arar - Yediverenim
51 - Murat Boz - Harbi Güzel
52 - Tuğba Yurt - Açmayalım
53 - Betül Demir - Sallama
54 - 6iant, #SS - Öyle Birisi
55 - Hülya Avşar - Sen Aşk Mısın
56 - Tarkan - Geççek
57 - Gülşen - Sen Affetsen Ben Affetmem
58 - Burak Bulut, Kurtuluş Kuş - Hasat
59 - Anıl Durmuş - Giden Herkesin Yerine
60 - Irmak Arıcı, Doganay Karadeniz - Yas
61 - Kenan Doğulu - Yaramızda Kalsın
62 - Bengü - Kimse Bilmesin
63 - Cem Belevi, İrem Derici - Belki
64 - Mustafa Ceceli, Nigar Muharrem - Salıncak
65 - Ece Seçkin - Sen Hala Ordasın
66 - Sinan Akçıl, Mustafa Ceceli, Merve Özbey - Durum Çok Acil
67 - Simge - Kısaca
68 - Mabel Matiz - Hanfendi
69 - Ebru Gündeş, Murat Boz - Sonsuza Dek
70 - Murat Dalkılıç - MAVRA (Aynasız Haluk Orijinal Film Müziği)
71 - Eypio, Arem Ozguc, Arman Aydin - Yan
72 - Bilal Sonses - Dağlar - Akustik
73 - Sıla - Fırtına - Yeni Türkü Zamansız
74 - İlyas Yalçıntaş - Rüzgarım Seninle Esse
75 - Cem Belevi - Ondan Vazgeçemem Ben
76 - Melike Şahin, Ah! Kosmos - Miras
77 - Aynur Aydın - Bilmece
78 - Evdeki Saat - Rüyadasın
79 - İkilem - Bu Saatten Sonra
80 - Yalın - Bu da Geçer mi Sevgilim

Albüm 320 Kbps yüksek ses kalitesinde orijinal olarak riplenmiştir, İyi Dinlemeler Dileriz.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Bir Teşekkür Yeterlidir Bizlere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo