5 Mayıs 2022 Perşembe

Türkçe Pop Yeni Çıkan Şarkılar Mayıs 2022 Albüm İndir

Türkçe Pop Yeni Çıkan Şarkılar Mayıs 2022 Albüm İndir


En Çok Dinlenen Türkçe Pop Yeni Çıkan Şarkılar Mayıs 2022 Albüm İndir Dinle

01 - İrem Derici - Ara Sıra
02 - Sakiler - Canıma Minnet
03 - Semicenk, Funda Arar - Al Sevgilim
04 - Cem Adrian, Emir Can İğrek - Bana Unutmayı Anlat
05 - Derya Uluğ - Hadi Çal
06 - Gökhan Türkmen - Mahşer
07 - Melek Mosso - Yıllar Affetmez - Saygı Albümü Bergen
08 - Demet Akalın - Bensiz Olsun
09 - KÖFN - Bi' Tek Ben Anlarım
10 - Sezen Aksu - Her Şeye Rağmen
11 - Bilal Sonses - Dön Diyemem
12 - Cem Belevi - Sevdim
13 - Linet - Ne Ağladım
14 - Evdeki Saat - Sustum
15 - Ece Mumay - Vanilya
16 - Emrah Karaduman, Buray - Kara Gözlüm
17 - Ersay Üner - Duysun
18 - Gülçin Ergül - Gökyüzü Çağırdı Aşkı
19 - Betül Demir - Sallama
20 - Hulya Avsar - Sen Aşk Mısın
21 - Feride Hilal Akın - Elimde Duran Fotoğrafın - Saygı Albümü Bergen
22 - Murat Dalkılıç - MAVRA (Aynasız Haluk Orijinal Film Müziği)
23 - Ayla Çelik - Öp Beni
24 - Mustafa Ceceli - Beni Unut
25 - Sefo - Affettim
26 - Ziynet Sali - Sana Doyamıyorum
27 - Sezer Sarıgöz - Ayrılık Yakıştı Mı Sana
28 - Mabel Matiz - Kavşaklar
29 - Derya Uluğ - Sana Çıkıyor Yollar - Kaderimin Oyunu Orijinal Dizi Müziği
30 - Kalben - Yara
31 - Kahraman Deniz - Son Durağın
32 - Berkay - Bal Badem
33 - Gülşen - Lolipop
34 - Tuğba Yurt - Açmayalım
35 - Murat Boz - Harbi Güzel
36 - Tarkan - Geççek
37 - Gülşen - Sen Affetsen Ben Affetmem - Saygı Albümü Bergen
38 - Burak Bulut, Kurtuluş Kuş - Hasat
39 - Funda Arar - Yediverenim
40 - 6iant, #SS - Öyle Birisi
41 - Anıl Durmuş - Giden Herkesin Yerine
42 - Irmak Arıcı, Doganay Karadeniz - Yas
43 - Kenan Doğulu - Yaramızda Kalsın
44 - Bengü - Kimse Bilmesin
45 - Cem Belevi, İrem Derici - Belki
46 - Melike Şahin, Ah! Kosmos - Miras
47 - Mustafa Ceceli, Nigar Muharrem - Salıncak
48 - Ece Seçkin - Sen Hala Ordasın
49 - Sinan Akçıl, Mustafa Ceceli, Merve Özbey - Durum Çok Acil
50 - Simge - Kısaca
51 - Mabel Matiz - Hanfendi
52 - Ebru Gündeş, Murat Boz - Sonsuza Dek
53 - Eypio, Arem Ozguc, Arman Aydin - Yan
54 - Bilal Sonses - Dağlar - Akustik
55 - Sıla - Fırtına - Yeni Türkü Zamansız
56 - İlyas Yalçıntaş - Rüzgarım Seninle Esse
57 - Cem Belevi - Ondan Vazgeçemem Ben
58 - Aynur Aydın - Bilmece
59 - Evdeki Saat - Rüyadasın
60 - Tuğkan - Sokakta Depresyon

320 Kbps ses kalitesindeki şarkılardan riplenmiştir.


Daha hızlı indirmek istiyorsanız turbobit premium almanızı tavsiye ediyoruz.

...İyi Dinlemeler Dileriz, Teşekkürü Unutmayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo