26 Mayıs 2022 Perşembe

Kına Gecesi Şarkıları 2022 Full Albüm İndir

Kına Gecesi Şarkıları 2022 Full Albüm İndir


Kına Gecesi Şarkıları 2022 Full Albüm İndir Dinle

01 - Mihriban - Kınayı Getir Aney
02 - Zara - Yüksek Yüksek Tepelere
03 - Yeşim Salkım - Kına Gecesi
04 - Sunay Özgür, Ender Akay, Şevval Sam, Nurgül Yeşilçay, Müge Zümrütbel - Yalnız Kullar Tanrım
05 - Sunay Özgür, Ender Akay, Gülse Birsel, Müge Zümrütbel - El Hubb
06 - Sunay Özgür, Ender Akay, Şevval Sam, Sarp Apak - Bu Gece Lazım
07 - Nurhan Damcıoğlu - Ben Kalender Meşrebim
08 - Babutsa - Yanayım Yanayım
09 - Kirpi Bülent - Bahriye Çiftetellisi
10 - Serdar Erbaşı - Damat Halayı
11 - Brenna MacCrimmon - Evlerine Varagele Usandim
12 - Eylul - Bahcelerde Börülce
13 - Feryal Öney - Aynalı Körük
14 - Figen Genç - Entarisi Ala Benziyor
15 - Grup Laçin - Bekar Gezelim
16 - Hadise - Evlenmeliyiz
17 - Hüseyin Kağıt - Hayatı Tespih Yapmışım
18 - Kubat - Yanıyorum Hele
19 - Kenan Doğulu - Gelinim
20 - Levent Yüksel - Sultanım
21 - Mezdeke - Le Le Yere Milheve
22 - Hassan Abou Seoud - Shik Shak Shok
23 - Suzan Kardeş - Evde Kaldım Vah
24 - Mohamed Hussein - Yalla Bina Yalla
25 - Mirkelam - Her gece
26 - Mezdeke - Ya El Yelil
27 - Tarkan - Gül Döktüm Yollarına
28 - Sinan Yılmaz - Lingo Lingo Şişeler
29 - Suzan Kardeş - Şişede Bade Durmaz
30 - Suzan Kardeş - Sendeki Kaşlar
31 - Sezen Aksu - Şinanay
32 - Sezen Aksu - Seni Yerler
33 - Sezen Aksu - Onu Alma Beni Al
34 - Sezen Aksu - Kaçın Kurası
35 - Suzan Kardeş - Yarım Hava Çalsana
36 - Kemal Sahir Gürel, Hüseyin Yıldız, Erdal Güney - Jarnana
37 - İzmirli Taylan - Kaynana
38 - Sezen Aksu - İzmir'in Kızları
39 - Sezen Aksu - Ben Annemi İsterim
40 - Sertab Erener - Rengarenk
41 - Semiramis Pekkan - Yar Saçların Lüle Lüle
42 - Özdemir Erdoğan - Darıldın mı Cicim Bana
43 - Oya, Bora - Sevme Zamanı
44 - Nil Karaibrahimgil - Bütün Kızlar Topandık
45 - Nil Karaibrahimgil - Resmen Aşığım
46 - Demet Akalın - Evli, Mutlu, Çocuklu
47 - Candan Erçetin - Vay Halime
48 - Melihat Gülses - Yüksek Yüksek Tepelere Ev Kurmasınlar
49 - Züleyha - Oy Atlıya Atlıya
50 - Züleyha - Kınamı Yoğurdular

320 Kbps yüksek ses kalitesindedir, İyi Oynamalar Dileriz.


Daha hızlı indirmek istiyorsanız turbobit premium almanızı tavsiye ediyoruz.

...Teşekkürü Unutmayalım Lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo