15 Mayıs 2021 Cumartesi

Deezer Akustik Titreşimler Mayıs 2021 Full Albüm İndir

Deezer Akustik Titreşimler Mayıs 2021 Full Albüm İndir


Deezer Akustik Titreşimler Mayıs 2021 Full Albüm İndir Dinle

01 - Soner Sarıkabadayı - Unuttun mu Beni (Akustik)
02 - Sıla - Muhbir (Akustik)
03 - Yalın - Her şey Sensin (Akustik)
04 - Hande Ünsal - Sözüm Söz (Akustik)
05 - Ziynet Sali - Dağınık Yatak (Akustik)
06 - Murat Dalkılıç - Alaturka (Akustik)
07 - Model - Değmesin Ellerimiz (Akustik)
08 - Tuğba Yurt - Yine Sev Yine (Akustik)
09 - Melek Mosso - Vursalar Ölemem (Akustik)
10 - İlyas Yalçıntaş - Sen İstanbul'sun (Akustik)
11 - Bengü - Unut Beni (Akustik)
12 - Güliz Ayla - Öyle Sev (Akustik)
13 - Mustafa Sandal - Yamalı Tövbeler (Akustik)
14 - Gökhan Türkmen - Ihtimaller Perisi (Akustik)
15 - Sertab Erener - Açık Adres (Akustik)
16 - İlyas Yalçıntaş, Enbe Orkestrası - İncir
17 - Koliva, Öykü Gürman - Ay Işığı
18 - Tan Taşçı, Başkanlar - Bi' Başka Ayrıldık (Akustik)
19 - Yonca Lodi - Milat (Akustik Versiyon)
20 - Tuğba Yurt - Boş Yere (Akustik)
21 - Gökhan Türkmen - Sen İstanbul'sun (Akustik)
22 - İlyas Yalçıntaş - Yalnızlık (Akustik)
23 - Ece Mumay - Vurulmuşam (Akustik)
24 - Simge - Üzülmedin mi (Akustik)
25 - Feride Hilal Akın, Onur Baytan - Ayrılık Zor
26 - Mustafa Ceceli, Elvan Günaydın - Eksik (Akustik Version)
27 - Gülşen - Seyre Dursun Aşk (Akustik)
28 - Tuğçe Kandemir - Bu Benim Öyküm (Akustik)
29 - Sıla - Zor Sevdiğimden
30 - Cem Belevi - Buz Yanığı (Akustik)
31 - Bengisu - Bu Gece (Akustik)
32 - Tan Taşçı - Nasıl Seveceğim (Akustik Versiyon)
33 - Tuğba Özerk - Gidesim Geldi - Akustik
34 - Bengü - Haberin Olsun (Akustik)
35 - Koray Avcı - Gittin Gideli (Akustik)
36 - Deniz Tekin - Beni Vur (Akustik)
37 - Atlas RB - Ben Ateşin İçindeyim (Akustik)
38 - Murat Dalkılıç - Neyleyim İstanbulu (Akustik)
39 - Melek Mosso, S4hir - Tükettim
40 - Bahadır Tatlıöz, Enbe Orkestrası, Pınar Süer - Sancı
41 - Gülşen - Sakıncalı (Akustik Versiyon)
42 - Soner Sarıkabadayı - Koparılan Çiçekler (Akustik)
43 - Ziynet Sali - Bize Yeter (Akustik)
44 - Edis - Benim Ol (Akustik)
45 - Buray - Haykırasım Var (Unplugged Live)
46 - Zeynep Bastık - Uslanmıyor Bu
47 - Mustafa Ceceli - Hastalıkta Sağlıkta (Piyano Versiyon)
48 - Kenan Doğulu - Aşk İle Yap (Akustik Versiyon)
49 - Naz Ölçal - Yoksun (Akustik)
50 - Vega - Alışamadım Yokluğuna (Akustik)

Albüm 320 Kbps yüksek ses kalitesinde Orijinal Riptir. 


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirebilirsiniz.

...Keyifli Dinlemeler Dileriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo