2 Mayıs 2021 Pazar

Türkçe Pop Mayıs Çok Dinlenenler 2021 Full Albüm İndir

Türkçe Pop Mayıs Çok Dinlenenler 2021 Full Albüm İndir


Türkçe Pop Mayıs Çok Dinlenenler 2021 Full Albüm İndir

01 - Buray - Alaz Alaz
02 - Tuğçe Kandemir - Ah Ellerim Kırılaydı
03 - EDIS - Martılar
04 - Irmak Arıcı - Güya
05 - Derya Uluğ - Kanunlar Gibi
06 - Murat Dalkılıç - Nefes
07 - Ziynet Sali - Efkarım Var
08 - Oğuzhan Koç - Bence de Zor
09 - Göksel - Çölde Bi' Vaha
10 - Cem Belevi, Derya Uluğ - Leyla & Mecnun
11 - Zeynep Bastık - Bana Sorma - Zeynodisco
12 - Deeperise, Jabbar - Unuttum Derdimi
13 - Ebru Yaşar - Gel De Sevme
14 - Anıl Durmuş - Başlangıç
15 - Simge - Sevmek Yüzünden
16 - Emir Can İğrek - Memur
17 - Tuğba Yurt - Benim O
18 - Mustafa Ceceli - Ölümlüyüm
19 - Bilal Sonses - Şimdiki Aklım
20 - Berkay - Yeter ki Sen İste
21 - Ece Seçkin - Yastık
22 - Ersay Üner - Seni Soruyorlar
23 - Hande Ünsal - Çok Sevmekten
24 - Buray - Yüreksiz Tilki
25 - Melek Mosso, Aras - Gel Desem De Gelme
26 - Hadise - Olsun
27 - Oğuzhan Koç - Hepsi Geçiyor
28 - Sibel Can - Bil Diye Söylüyorum
29 - Ziynet Sali, Mustafa Ceceli - İçime Atıyorum
30 - Gülben Ergen - Seni Kırmışlar
31 - Ebru Yaşar - Kal
32 - Aydın Kurtoğlu - Çiçek
33 - Mabel Matiz - Kahrettim
34 - Sıla, Yalın - Ver O Zaman Gömleklerimi
35 - Nahide Babashlı - Nası Seviyo
36 - Mustafa Ceceli, Ekin Uzunlar - Öptüm Nefesinden
37 - Özgün - Vefa
38 - Tuğçe Kandemir, Eypio - Seni Öptüğüm Sokak
39 - Zeynep Bastık - Boş Yapma
40 - Reynmen - Melek
41 - İlyas Yalçıntaş, Enbe Orkestrası - Mecnun
42 - Bilal Sonses, Yıldız Tilbe - Hasbelkader
43 - Deeperise, Emir Can İğrek - Saman Sarısı
44 - Kahraman Deniz - Ben Yola Gelmem
45 - Sancak - Buraları Yak
46 - Melike Şahin - Nasır
47 - Burak King - Gidesim Var
48 - Zehra - Ederin Olsun
49 - Hande Ünsal - Sözüm Söz
50 - Fikret Dedeoğlu - Her Şeyim Sen Olsana

Albüm 320 Kbps kalitesinde orijinal CDler'den riplenmiştir.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Sitemize Teşekkürü Unutmayınız Lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo