1 Mayıs 2021 Cumartesi

Pinhani - Küçük Bir Evde (2021) Full Albüm İndir


Pinhani - Küçük Bir Evde (2021) Full Albüm İndir Dinle

01. Pinhani - Leyla
02. Pinhani - Çok Zaman Geçti Ardından
03. Pinhani - Dünyadan Uzak
04. Pinhani - Hikayeler Tükendi
05. Pinhani - Aşk Bir Mevsim
06. Pinhani - Dünyanın En Güzel
07. Pinhani - Masal
08. Pinhani - Çok Alıştım Sana
09. Pinhani - Neyleyim
10. Pinhani - Üzülmeyelim
11. Pinhani - Hiç Bitmesin
12. Pinhani - Ankara Gel Dedi
13. Pinhani - Ben de Delirdim
14. Pinhani - Beni Böyle Sevemezsin
15. Pinhani - Yalnızlık Zor
16. Pinhani - Dünyadan Uzak (Canlı Akustik)
17. Pinhani - Dur Söyleme
18. Pinhani - Tomorrow is Beautiful
19. Pinhani - Gör Beni
20. Pinhani - Bülbülüm Altın Kafeste
21. Pinhani - Harmandalı
22. Pinhani - Sırası Değil

320 Kbps ses kalitesi ile sizlerle, Reklam Şifre Yoktur.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Teşekkür Etmeyi Unutmayalım Lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo