24 Mayıs 2021 Pazartesi

En Sevilen Slow Pop Şarkılar Mayıs 2021 Albüm İndir

En Sevilen Slow Pop Şarkılar Mayıs 2021 Albüm İndir


En Sevilen Slow Pop Şarkılar Mayıs 2021 Albüm İndir Dinle

01 - Nahide Babashlı - Buralardan Geçmez
02 - Ebru Yaşar - Vay Be
03 - 6iant - Saatler 12
04 - Anıl Durmuş - Başlangıç
05 - Berdan Mardini - Beni Sorma
06 - Eralp Çalık - Gölge
07 - Tuğba Yurt - Benim O
08 - Mela Bedel - Bildiğin Gibi Değil
09 - Deniz Seki - Savaş Ve Aşk
10 - Kenan Doğulu - Yosun
11 - Hande Mehan, Sezgin Alkan - Yalan Değil
12 - 6iant - Kandıra Kandıra
13 - Gökçe Kırgız - İlk Taş
14 - Gülben Ergen - Seni Kırmışlar
15 - Tuğba Yurt - Kış Gülleri - Akustik
16 - Gökhan Türkmen - Kağıt
17 - Simge - Ne Zamandır - Akustik Live
18 - Ceren Gündoğdu - Bazen Birden
19 - Ferhat Göçer - Sorarlarsa
20 - Merve Deniz - Ağlama Anne
21 - Mert Şenel, Seçkin Türk - İki Sınır
22 - Can Oflaz - Ben Varım
23 - Melek Mosso - Gönül Gözü
24 - Tuğkan - Kusura Bakma
25 - Gökhan Türkmen - Aşkın Enkazı
26 - Sertab Erener - Olsun
27 - Hande Mehan - Sen Beni Güzel Hatırla
28 - Gökhan Gürdeyiş - Düşünme Yarını
29 - Emir - Ben Unutmayı Bilmem
30 - Burcu Tatlıses - Ayrılığımız Sürüyor
31 - Sertab Erener - Belki De Aşk Lazım Değildir
32 - Demet Akalın - Kahır
33 - Çağan Şengül - İlk Göz Ağrım
34 - Aydın Kurtoğlu - Tek - Akustik
35 - Kahraman Deniz - Beni Durdur
36 - Ekin Ekinci - Sana Saklandı Ruhum
37 - Gökhan Türkmen - Derdim
38 - Derya Bedavacı - Affet
39 - Sezgin Alkan, Cem Adrian - Hatırla
40 - Tuğkan - Seni Çok Özlüyorum
41 - Ceren Gündoğdu - Beni Eve Götür
42 - Tuğba Yurt - Ağır Yaralı
43 - Cihan Mürtezaoğlu - Derde İhanet Edemem
44 - Funda Arar - O Şarkıyı Çal
45 - Kahraman Deniz - Yüreğimin Üstünden
46 - Fikri Karayel - Öl De Öleyim
47 - Cem Adrian, Melek Mosso - Bana Sorma
48 - Buray - Sana Değmez
49 - Sibel Can - Yalnız Beni Sev
50 - Mustafa Ceceli, Irmak Arıcı - Gün Ağarmadan
51 - Bengü - Ağlayayım Mı - Akustik
52 - Kahraman Deniz - At Yükünü
53 - Tuğkan - Zamanla
54 - Mert Demir - SNKK
55 - Guvenc Dagustun - Saki
56 - Tuna Kiremitçi - Aşkınla Her Şey Oldum
57 - Tan Taşçı - Sen Üzülme
58 - Melek Mosso - Ağlarsam
59 - Ece Mumay, İsmail YK - Dokuz Mevsim - Akustik
60 - Ziynet Sali - Ömrüm
61 - Güven Yüreyi - Aldanmam
62 - Evrencan Gündüz - Sen De Inanma
63 - Bilal Sonses - Sebepsiz Boş Yere
64 - Yalın - Ben Bilmem
65 - Ceren Gündoğdu, Özgür Çevik - Tutsak
66 - Ceylan Ertem - Çaresiz
67 - Elif Buse Doğan - Yaş
68 - Batuhan Kordel - İtiraf
69 - Tuğkan - Yazık
70 - Mehmet Rebge - Bir Daha Sevmeyeceğim - Akustik Versiyon
71 - Melike Şahin - Nasır
72 - Gökhan Türkmen, Birkan Nasuhoğlu - Gülmedi Kader
73 - Nilüfer - Haram Geceler
74 - Ekin Ekinci - İçimde Sen
75 - Bahadır Sağlam - Söyleyin Ona

Yüksek ses kalitesinde orijinal albümlerden derlenmiştir. Teşekkürü Unutmayalım.


Sınırsız hızda indirmek istiyorsanız turbobit premium almanızı tavsiye ediyoruz.

...İyi Dinlemeler Dileriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo