18 Mayıs 2021 Salı

PowerTurk FM Top 40 Listesi Mayıs 2021 Radyo Albüm İndir

PowerTurk FM Top 40 Listesi Mayıs 2021 Radyo Albüm İndir



PowerTurk FM Top 40 Listesi Mayıs 2021 Radyo Albüm İndir Dinle

01 - İlyas Yalçıntaş Ft Enbe Orkestrası - Mecnun
02 - Aydilge - Parmak İzlerin ft Birol Namoğlu
03 - Edis - Martılar
04 - Murat Boz - Sevgilim
05 - Hadise - Olsun
06 - Gizem - Tabu
07 - Mabel Matiz - Kahrettim
08 - İkiye On Kala - Bana Gel Deme
09 - Buray - Yüreksiz Tilki
10 - Ersay Üner - Seni Soruyorlar
11 - Bengü - Ağlayayım Mı? (Akustik)
12 - Fatma Turgut - Ben Vardım
13 - Cem Belevi - Leyla & Mecnun
14 - Özgün - En Güzeli 
15 - Tuğba Yurt - Benim O
16 - Ziynet Sali - Efkarım Var
17 - Hande Ünsal - Sözüm Söz
18 - Kenan Doğulu - Boğazımdan Geçmiyor
19 - İkilem - Kaybolurum Gülüşünde
20 - Gülben Ergen - Seni Kırmışlar
21 - Oğuzhan Koç - Hepsi Geçiyor
22 - Can Bonomo - Yine Karşılaşırsak
23 - Buray & Arem Ozguc & Arman Aydin - Senin Yüzünden
24 - Murat Dalkılıç - Yerin Dibi
25 - Sezen Aksu - Affet
26 - Mustafa Ceceli, Ekin Uzunlar - Öptüm Nefesinden
27 - Hande Ünsal - Çok Sevmekten
28 - Ece Seçkin - Yastık
29 - İlyas Yalçıntaş - Kalbimin Kapısı
30 - Cemal Can - Kahraman
31 - Tuğba Yurt - Zalim
32 - Işın Karaca - Serçe
33 - Gökhan Keser - Yangın
34 - Ege Can Sal - Başa Sar
35 - Özgün - Vefa
36 - Tuğba Özerk - Koltuklar Kitaplar
37 - Mimoza Cendey - Mavi
38 - Berk Uçar - Hiçbir Şey Yapasım Yok
39 - Simge - Sevmek Yüzünden
40 - Madrigal - Dip

Albüm yüksek ses kalitesinde resmi sitenin orijinal listesidir, Reklam ve Şifre yoktur, Keyifli Dinlemeler Dileriz.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Bir Teşekkür Yeterlidir Bize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Turbobit Premium Al

Upgrade to Turbo